Live acumiUmor (r)
Prime Time 20:00Te cunosc de undeva!

Neatza cu Răzvan și Dani și Observator 16, prima alegere a telespectatorilor

Tot mai mulți telespectatori aleg să își înceapă diminețile alături de gașca veselă de la Neatza cu Răzvan și Dani, ce săptămâna aceasta s-a reîntors în platou, după o serie de transmisii memorabile din Delta Dunării.

Tot mai mulți telespectatori aleg să își înceapă diminețile alături de gașca veselă de la Neatza cu Răzvan și Dani, ce săptămâna aceasta s-a reîntors în platou, după o serie de transmisii memorabile din Delta Dunării.

Joi, 27 iunie, matinalul de la Antena 1 a adunat în faţa micilor ecrane aproape 350.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată ţara, în minutul de aur, de la 08:45. La nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, în intervalul 08:00 – 12:00, show-ul a înregistrat o audienţă medie de 2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23,1%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra doar 1,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 15,9%.

În ceea ce privește știrile, românii au ales să se informeze din jurnalul Observator 16, prezentat de Ionela Lucan, ce s-a clasat ca lider de piață pe toate categoriile de public.

Neatza cu Răzvan și Dani și Observator 16, prima alegere a telespectatorilor

Observatorul orei 16 a fost cel mai urmărit program al intervalului, cu o medie pe publicul comercial de 2,3 puncte de rating și 17,4 % cota de piață, în timp ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 2 puncte de rating și 14,9 % cota de piață. 3,1 puncte de rating și 14,1 % cota de piață a obținut Observatorul orei 16 la nivelul publicului din mediul urban, pe locul al doilea clasându-se Pro Tv cu o medie de 2,1 puncte de rating și 9,4 % cota de piață. Raportul se păstrează și la nivelul întregii populații a țării, cu Antena 1 pe primul loc cu o medie de 3,2 puncte de rating și 13 % cota de piață, urmată de Kanal D cu 3,1 puncte de rating și 12,6 procente din cota de piață.

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 27 iunie 2019

Video