Daunele ușoare provocate în accidente rutiere pot fi soluționate mai simplu și mai rapid, începând de astăzi. Un asigurator a lansat primul asistent digital care îi ghidează pe clienți în timp real după constatarea pagubei, pentru a-i despăgubi.
UNIQA Asigurări a introdus pe piață un asistent digital numit ANA (Automation Now & Always), menit să eficientizeze procesul de notificare și soluționare a daunelor ușoare, care nu depășesc 500 de Euro.
Platforma interactivă mimează o conversație de tipul celor desfășurate pe WhatsApp sau Facebook Messenger, în care ANA îți vorbește precum un om și îți solicită fotografii cu daunele, o copie după buletin, un cod primit prin SMS și alte informații necesare pentru ca victima să primească despăgubiri.
Inițiativa este una locală, după cum explică Iuliana Rusei, Chief Insurance Technical Officer în cadrul UNIQA Asigurări: „Am ales România pentru a lansa acest serviciu și datorită faptului că suntem printre țările cu cea mai bună viteză a internetului, dar și cu o rată foarte bună de utilizare a smartphone-urilor”.
Cu ajutorul acestui sistem, clienții care dețin polițe CASCO pot afla în 30 de minute care este propunerea de despăgubire pentru dauna mașinii. Atunci când este cazul să semnaleze o avarie, clientul o poate „contacta” pe ANA accesând link-ul https://daunerapide.uniqa.ro sau prin intermediul call-centerului.
În primă fază, asistentul virtual nu se adresează decât clienților care au asigurare CASCO la UNIQA, însă reprezentanții companiei promit că vor extinde serviciul și către alte tipuri de asigurare. În plus, dacă ANA se dovedește a fi un succes, este de așteptat ca și rivalii din domeniu să implementeze un model similar, în viitorul apropiat.
Sursă: Autobild
Aproape 300 de sancţiuni, date de poliţişti în urma unor controale făcute în zona aeroporturilor, la taximetrişti şi tra... Profitul operaţional al Volkswagen a crescut cu 30% în trimestrul doi, susţinut de vânzarea de SUV-uri...