Totusi, cum si cu ce planuieste sa faca acest lucru? Pe de-o parte, GM a mizat foarte mult pe liniile taioase ale noului limbaj de design "Art and Science". Cu toate ca noua abordare stilistica si blocurile optice angulare ne plac foarte mult, grila frontala excesiv de cromata nu este tocmai pe gustul nostru.
La capitolul dimensiuni, noul XTS este mai lung decat BMW Seria 5 si Audi A6, iar portbagajul acestuia este mai incapator decat versiunea cu ampatament lung a lui Audi A8. Datorita proportiilor tipic americanesti, Cadillac echipeaza standard noul sau model cu jante de 19 inchi.
In privinta interiorului, XTS se poate lauda cu ceasuri digitale si un sistem multimedia nou, al carui display LCD masoara 12,3 inchi. In rest, "business as usual" cum ar zice americanul - lemnul este aproape la fel de lucios si ostentativ ca grila frontala, pielea Roush care imbraca scaunele (cat fotoliile) pare a fi foarte placuta la atingere, iar consola centrala ne surprinde cu minimalismul sau placut.
Citeste continuarea pe TOP GEAR!