Un alt motiv ar fi modul in care se conducea, dar aici riscam sa devenim irelevanti, pentru ca ultimul Porsche care se conducea groaznic a fost 356, iar asta se intampla in urma cu multi ani. Cel mai bun motiv pentru care putem regreta supercarul este faptul ca germanii cei rai nu l-au lasat in productie decat doi ani, fapt ce a transformat masina intr-o piesa de colectie foarte ravnita. Tunerii de la Kubatech si-au spus ca niciodata nu este prea tarziu pentru un program dedicat defunctului Carrera GT.
Indiferent de numarul celor interesati de rezultat, nu putem spune ca proiectul este o mare afacere. Adica, cati din prietenii tai au un GT, iar din ei, cati ar fi dispusi sa-l modifice? Chiar si asa, masina nu mai are acum 612 CP, ci 660, iar viteza maxima este de 343 de km/h. Desi nimeni nu a suflat vreun cuvant despre demarajul de la 0 la 100 de km/h, cuplul de 590 Nm poate fi un indiciu.
Noile cifre nu ar fi putut fi posibile fara modificari precum noua galerie de evacuare, de la Cargraphic, precum si unitatea ECU revizuita. La exterior nu ar rost sa cauti nicio modificare, pentru ca Kubatech nu a instalat nici macar un set nou de jante, insa tocmai de aceea proiectul ar putea sa reziste. Nu oricine este dispus sa se desparta de 10.699 de euro, pentru ca Porsche-le sau sa se transforme intr-un tablou suprarealist si respingator.
Citeste topgear.ro