Da, stiu la ce te gandesti. Ce nevoie are Opel Astra de un program de tuning, acum ca Salonul Auto de la Geneva se apropie, cu pasi repezi, iar noul GTC mai are atat de putin pana sa devina realitate. Ei bine, cred ca si tu ai observat ca noua Astra nu a prea fost bagata in seama de tuneri, si cu atat mai putin, in modul in care cei de la EDS Motorsport au ales sa o faca. Adica unul cat se poate de radical. Compacta germana se poate lauda acum cu nu mai putin de 360 CP, pentru care va trebui sa scoti din buzunar peste 12.000 de euro. Ti-am spus ca totul a fost radical.
Pentru ca toti calutii sa aiba loc sub capota, oamenii de la EDS Motorsport au montat o serie de pise noi, cum ar fi o turbina Garett GT28, un intercooler nou, un set de evacuari din inox, dar si alte piese a caror relevanta ar vedea-o doar James May.
Ambreiajul este si el nou, la fel ca diferentialul Quaife, jantele Schmidt Revolution, de 20 de inchi, si sistemul de franare de performanta, asa ca poti fi sigur ca tunerii si-au luat treaba foarte in serios, si ca nu dau doi bani pe talentele tale de sofer nativ.
In rest, poti savura privirile nedumerite ale celor din jur!
Sursa: TOP GEAR
Articolul continuă după reclamă
Opel Zafira Tourer Concept - MVP cu fite...
Drive Test: Peugeot RCZ - Felina fara inhibitii...