Plansa de bord continua liniile indraznete ale exteriorului si, cel putin aparent, pune mai mult accent pe detalii. Intre turometru si vitezometru a fost aplasat un display de 4.2 inch, ce poate fi configurat sa afiseze ce informatii doreste soferul, iar consola centrala "arboreza" un ecran tactil de 8.0 inch, legat la sistemul multimedia Chevrolet MyLink si care, in spatele sau, ascunde un spatiu de depozitare.
Din punct de vedere tehnic, noul Impala se lauda cu performantele a trei motoare cu injectie directa de benzina: un 2.4L cu sistem eAssist, de 182 CP, un 2.5L de 195 CP si un V6 de 3.6 litri, ce dezvolta 303 CP. Toate agregatele sunt cuplate la o cutie de viteze automata, cu 6 trepte.
Pe de alta parte, cea de-a 10-a generatie Impala dispune si de o serie de sisteme de siguranta activa si pasiva, precum si de numeroase gadget-uri.
Standard, masina este echipata cu 10 airbag-uri, iar pe lista de optiuni figureaza pilotul automat adaptiv, sistemul de avertizare in cazul unui impact frontal iminent, ce are si functia de franare automata, daca soferul nu reactioneaza, sistemul de avertizare a depasirii liniei continue (Lane departure warning) si, nu in ultimul rand, "Side blind zone alert", sistemul ce atentioneaza conducatorul auto cu privire la existenta unui vehicul in "unghiul mort", in cazul unei depasiri ori a unei schimbari de banda.