Caroseria in trei volume (cu portbagaj!) este apreciata mai ales in Europa Centrala si de Est, precum si in tarile din America de Sud. Prin urmare, lansarea Sonic-ului Sedan la Detroit pare cel putin neobisnuita, daca avem in vedere si clasa mica in care se incadreaza noul model.
Cine stie insa, poate criza a zdruncinat conceptul american, potrivit caruia masina nu e buna daca nu e automata si nu intra toata familia pe "bancheta" fata!? Iar pentru a-i tenta putin pe americani, Chevrolet a dispus sub capota lui Sonic Sedan doua motoare pe benzina foarte puternice pentru aceasta clasa: un 1.4 Turbo, de 138 CP, si un 1.8 aspirat, ce dezvolta 135 CP. Evident, cutia de viteze automata nu lipseste (6 trepte), dar este oferita si una manuala.
Nu va faceti vise insa, aceste motorizari nu vor mirosi aerul european. Sau, poate, doar in cazul dezvoltarii unei variante sport!
Pana la prezentarea modelului la Geneva, nu putem presupune decat ca noul Aveo Sedan va beneficia de aceleasi motorizari disponibile si in prezent (1.2 / 85 CP si 1.4 / 100 CP) si sa speram ca in oferta va aparea si un diesel.