- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Vazut insa in realitate si apoi condus, ix35 nu se mai poate ascunde dupa clasificari care tin din ce in ce mai mult de strategii de marketing. Este un SUV in adevaratul sens al cuvantului, iar aparitia sa imbogateste semnificativ un segment important al pietei auto.
Dimensiunile de care se bucura ix35 intaresc ideea ca acesta joaca in aceeasi liga cu Dacia Duster, chiar daca orice comparatie legata de pret este utopica. Fata de Tucson, ix35 este o idee mai scund, dar are o lungime mai mare, ceea ce il face imediat vizibil pe strada. Designul, realizat la centrul specializat de la Russelheim, este o reusita, deoarece respira suficient de multa agresivitate, in pofida liniilor fluide. De asemenea, grila hexagonala a calandrului este o noutate in ceea ce propunea pana acum Hyundai, iar efectul este real: ix35 arata bine si retine atentia.
Interiorul se ridica si el la standarde bune. Pozitia soferului este inalta, iar asta da senzatie de siguranta, in timp ce pasagerii beneficiaza de spatiu fara pic de constrangeri. Bordul are un aspect dinamic, cu doua cadrane clasice pentru turatii si viteza, acestea avand inglobate si afisajele digitale pentru combustibil si lichid de racire.
Comenzile specifice unui SUV, respectiv diferentialul central blocabil si sistemul de asistenta la coborare, sunt situate in stanga volanului, alaturi de butonul pentru activarea ESP. Totodata, volanul are inglobate functiile de cruise control si comenzile pentru sistemul audio. Daca finisarile sunt fara greseala, unele dintre materialele folosite nu se situeaza la acelasi nivel. Fara sa fie de slaba calitate, e limpede insa ca puteau fi si mai bune.
Ca dotari, ix35 vine cu o oferta consistenta: aer conditionat, sase airbaguri, computer de bord, cotiera, asistenta la urcare si coborare, geamuri si oglinzi electrice, proiectoare ceata, scaun sofer reglabil pe inaltime, sistem audio cu sase boxe compatibil MP3, cu mufe USB si AUX.
Motorizarile de care se bucura ix35 sunt patru, doua pe benzina si doua dieseluri. Deocamdata insa, la vanzare exista doar cate un propulsor pe fiecare combustibil, celelalte doua fiind asteptate in toamna. Modelul testat a fost dotat cu motorul de 2.0 CRDI si 186 CP, prevazut cu o transmisie automata in sase trepte. Simbioza dintre herghelia de sub capota si sasiu este remarcabila, iar rezultatul este ca ix35 in aceasta configuratie s-a dovedit un SUV sprinten, voios si cu ceva aptitudini pentru off-road.
Cuplul de 392 Nm disponibil de la 1.800 rpm este perfect adaptat, masina depaseste usor si motorul se tureaza cu usurinta. Antifonarea putea fi facuta insa putin mai bine, deoarece efortul depus nu ramane indiferent urechilor celor aflati in habitaclu. Ca tinuta de drum, ix35 e o alegere corecta. in pofida vitezelor mai mari, ruliul a ramas la nivel acceptabil, iar suspensiile s-au comportat bine. Cat priveste consumul, acesta s-a situat la putin peste 8 l/100 km, valoare onorabila pentru 300 de kilometri facuti pe drumuri nationale, plus o repriza de off-road usor.
In versiunea de echipare Luxury, ix35 vine in plus cu cheie inteligenta, cablu iPod, faruri cu functie "follow me", incalzire scaune fata si spate, clima automata, jante aliaj 18 inch, sistem navigatie, camera pentru mersul in marsarier si tapiserie din piele. Pretul pentru modelul testat este de 29.750 de euro (TVA inclusa), acesta venind acum cu o garantie pe cinci ani fara limita de kilometri, cinci ani de asistenta rutiera si cinci ani de verificari anuale.
Sursa: www.jurnalul.ro
Honda CR-Z, lansat in Romania la un pret de 24.960 de euro... Diesel time! Infiniti lanseaza noul EX30d in iulie, la preturi pornind de la 48.000 euro...