Modelul testat are o motorizare diesel, singura de altfel in acest moment pentru Romania, 2.5 dCi, 190 CP si 450 Nm, transmisie manuala. Un propulsor decent pentru o "masinuta" de 7 locuri, chiar mai puternic decit cel folosit la modelul anterior, 190 CP fata 174 CP. Destul de silentios, iar consumul la drum intins sare un pic de 9 l/100 km.
La turatii mici se simte o usoara lipsa de cuplu, dar compenseaza cutia de viteza, care este scurta si bine etajata. La drum intins, masina se asaza bine, iar gropile le absoarbe elegant, dovada clara ca japonezii lui Nissan au gindit un Pathfinder de oras. Se descurca si foarte bine pe viraje in pofida inaltimii sale semnificative, ruliul fiind minim.
Dar nu aici exceleaza Pathfinder. Este un off-roader veritabil si acest lucru il dovedeste inca de la primii pasi, cind scapa de asfalt. Bineinteles un 4x4 directionat electronic. Sistemul All-Mode 4x4 ofera o mobilitate in orice conditii de drum, iar atunci cind Pathfinder da de greu se cupleaza reductorul, iar Nissan-ul iese din impotmoleala.
CITESTE mai multe in Gazeta Sporturilor