In timp ce exteriorul are multe povesti interesante de spus, designul interior te face sa te gandesti la o Gaura de Vierme care tocmai te-a transportat cu niste ani buni in trecut. Volanul te intampina cu un desen sportiv, dar fara nicio comanda pe el, cu exceptia claxonului.
Despre butoanele din bord nu se poate mentiona decat ca le-am vazut pentru prima oara pe un Citroën, probabil C3 Picasso, iar scaunele din spate sunt perfecte - pentru parcat telefonul sau portofelul. Si atat.
Dar la naiba cu scaunele din spate, masina asta nu a fost construita pentru transportul public, ci pentru distractia de la volan. Si asta, din fericire, livreaza din belsug. Cei 200 de cai putere se activeaza doar la turatii inalte, dar chiar si pana acolo reusesc sa miste masina cu destul de mult talent, aducand pe fata soferului mult-asteptatul ranjet de satisfactie si placere a condusului. Asta pana te opreste echipajul sa te intrebe de ce zbori asa de jos.
RCZ este foarte manevrabil, raspunde la comenzi prompt si voios, ca un catel bine-crescut si pus pe joaca. Daca pui la socoteala eleronul reglabil electric, aproape ca-ti vine sa spui ca da din coada.
Tot articolul, in TOP GEAR
Cel mai Astra dintre Opel-uri: 360 CP!... Kickboxer Concept redefineste "nebunia pe doua roti"...