Propulsia este asigurata de motorizari Corvette din generatia a sasea, si va veni in trei variante, toate V8. Cea mai slaba are 443 de cai scosi dintr-un motor de 6,2 litri.
Varianta "de mijloc" are nu mai putin de 520 de cai, de la un motor de 7 litri, iar varianta de top livreaza 655 de caiuti, multumita motorului de 6,2 litri, de data asta supraalimentat. Pentru ca puterea sa fie transmisia sa fie cat mai eficient plasata rotilor din spate, va fi folosita o cutie manuala in sase rapoarte, sau una secventiala cu padele - doar in cazul motorizarii "entry level".
Un concept care sa imbine elemente de design ale masinilor americane cu cele europene e un lucru foarte indraznet, iar baietii astia si-au dat, dupa cum se vede, tot interesul.
Ne intrebam daca totusi, nu exista masina europeana sau americana care sa aiba fata suficient de frumoasa, incat sa se incadreze mai bine in partea frontala acesteia. Ne place si Honda NSX, dar nu asa.
Sursa: Top Gear
Primele imagini! Aston Martin V12 Zagato... Moarte benzinarilor! Traiasca ZE!...