MINI a uitat orice legatura de rudenie pe care a avut-o candva cu Land Rover, la fel cum a uitat si de dimensiunile liliputane pe care Sir Alec Issigonis le gandise pentru masina britanica, in urma cu 50 de ani. Daca Range Rover Evoque a tinut mortis sa fie primul crossover coupe, Salonul Auto de la Detroit va fi marcat de un nou capitol al luptei dintre englezi si compatriotii lor.
Mini Paceman, acest Contryman coupe, ce pare sa fi imprumutat posteriorul distractivului Citroen DS3, ne promite tuturor tone de distractie, cu un plus semnificativ in ceea ce priveste spatiul interior. Iar totul va fi ambalat in stralucitoarea si irezistibila tractiune integrala, pentru ca Evoque sa-si piarda definitiv doza de exclusivitate.
Dupa spusele oficialilor MINI, masina se adreseaza tinerilor extrovertiti, care vor sa iasa din multime. Totusi, nu ne-am lamurit inca in legatura cu multimea crossoverelor care au invadat piata auto, si care se strecoara parsiv in sufletele noastre, facandu-ne sa credem ca putem avea forta unui SUV si sentimentul de nevinovatie al unui hatchback, in acelasi pachet. Asadar, pe cine ar putea deranja un Countryman coupe?
MINI Paceman va folosi jante de 19 inchi pentru un look teribil si un plafon plonjat, pentru ca opera sa fie desavarsita. La interior, pasagerii se vor relaxa in fotoliile individuale, in timp ce motorul turbo de 1,6 litri si 211 CP, va trimite trimite cei 260 de Nm catre transmisia integrala. Nu duce mana la portofel, inca, pentru ca Paceman este doar un concept. Unul al naibii de reusit.
Citeste topgear.ro