Noile faruri incruntate, cu care ne va privi de-acum C Class, urmeaza curentul stilistic initiat de fratele mai mare, fandositul E Class. Capota a primit o nervura mai pronuntata, iar pe bara de protectie, restilizata si ea, si-au facut aparitia luminile de zi cu LED-uri. Avem un nou set de jante, iar la spate doar stopurile cu LED-uri reusesc sa atraga atentia. In habitaclu, inginerii germani au adaptat cateva jucarii, venite tot de la E Class, cum ar fi gadget-urile Attention Assist, Lane Keeping Assist, Blind Spot Assist si Parktronic.
Asa cum era de asteptat, Mercedes-Benz si-a facut treaba pana la capat. Asta inseamna ca cineva a deschis capota la timp si a fost un pic nemultumit de ce a vazut acolo. Motorizarile in patru cilindri revin in forta, asa ca noul C Class a primit un 1,8 turbo, cu 200 CP si un cuplu de 229 Nm. Varful de gama, V6-le de 3,5 litri a fost upgradat, astfel ca incepand de anul viitor va pune in joc 300 CP si un cuplu delicios, de 320 Nm. Noul Mercedes C Class va debuta la Salonul Auto de la Detroit, din luna ianuarie, iar Audi si BMW nu vor putea spune ca nu au fost avertizati.
Citeste si topgear.ro