Nu mai vorbim despre dimensiunile lui Lodgy, pretul de pornire estimat ca fiind sub 10.000 de euro sau motorizari, aceste aspecte fiind cunoscute. Arhitectura habitaclului este inca o necunoscuta, desi se stie ca vor fi versiuni cu 5 si 7 locuri.
Dar prima imagine a plansei de bord confera cateva indicii interesante. Partea superioara este aproape identica cu cea de la Logan/Duster, cu exceptia unui spatiu de depozitare sculptat in zona mediana. Noutatea absoluta o constituie insa ceasurile de bord. Acestea au o arhitectura ca trei cadrane rotunde, ceea ce confera un plus de rafinament si chiar putina sportivitate. Avand in vedere gama Renault, ceasurile par a fi imprumutate de la Fluence.
Consola centrala are liniile traditionale dar, cum vorbim despre un MPV, cu un interior mai inalt si altfel configurat, este puternic plonjata spre fata. Interesanta este noua mapare a instrumentelor, iesind in evidenta sistemul audio 2DIN. Cine stie, poate isi va face loc acolo si un sistem GPS integrat, cu un LCD mai generos!?
Din pacate, se pare ca, si in cazul Lodgy, volanul fara claxon a fost pastrat, cele doua manete de pe coloana de directie pastrandu-si functiile de la Logan sau Duster. Sub volan, pe partea dreapta, se vede insa un satelit de comanda pentru sistemul audio.