Inca de la exterior, se vede clar ca Seria 1 M nu are complexe de inferioritate. Caroseria puternic evazata, evacuarea cu patru guri de esapament si jantele de 19 inchi impun respect si anunta furtuna de sub capota.
Cel mai mic M va produce 335 de cai-putere, scosi din motorul de 3.0 litri, preluat e pe Z4 35iS. Puterea maxima se va atinge la 5.900 rpm, iar cuplul de 450 Nm va fi disponibil intre 1.500 i 4.500 rpm. Vrei mai mult? Exista functia Overboost, care mai adauga 50 de Nm.
Cutia de viteze manuala cu sase rapoarte si diferentialul blocabil vor face ca masina sa ajunga de la 0 la 100 e km/h in doar 4,9 secunde.
Seria 1 M se pretinde a fi urmasul direct al legenarului M3 E30. Masina va putea fi comandata in culorile Alpine White, Black Sapphire Metallic si Valencia Orange Metallic.
Performantele ar fi nimic fara manevrabilitate, iar Seria 1 M este dotat cu suspensia de aluminiu de pe BMW M3 si cu sistemul de franare cu discuri ventilate. Servodirectia Servotronic ajuteaza demultiplicarea volanului, in functie de viteza.
Interiorul beneficiaza de volan sport, intrumente de bord complet noi si de combinatia dintre piele si Alcantara. Chiar si asa, mai bine ai fi atent la drum!
VIDEO: Cod Rosu de... adrenalina - Shelby de 1.000 CP!... Masina lui Flinstone, pe drumurile moderne...