Concret, chiar daca fata masinii este identica cu cea a lui Countryman, primul crossover si prima masina in 5 usi din istoria MINI, profilul lui Paceman face legatura cu MINI-ul traditional. Portierele ample au geamuri fara rama, acoperisul plonjeaza puternic spre spate, iar rotile si-au pastrat locurile la extremitati. Linia curbata a haionului anunta ceva mai mult spatiu pentru bagaje decat in cazul MINI-ului "normal", in timp ce garda la sol, asemanatoare cu cea a lui Countryman, garanteaza optiunea transmisiei integrale ALL4, inscriptie vizibila, de altfel, si intr-una dintre fotografii.
Camuflajul acopera insa foarte bine detaliile spatelui si, mai ales, design-ul blocurilor optice. Se observa doar ca acestea nu mai sunt pe verticala, ci pleca orizontal pe capacul portbagajului.
Paleta de motorizari va fi, probabil, identica cu cea a lui Contryman: "traditionalul" 1.6 aspitat, de 98 CP, apoi versiunile turbo, de 184 CP (S) si de 218 CP (John Cooper Works) si, evident, dieselul de 2.0 litri, de 112 sau 143 CP.
Galerie foto: aniversare de 20 de ani McLaren... Provocare: 20 de veliere contra unei masini electrice!...