Când şeful departamentului de design de la Tesla, Franz von Holzhausen, a testat rezistenţa geamurilor noului camion electric cu bile de metal, geamurile din partea şoferului şi cel din spate s-au crăpat de la prima lovitură. Apoi, Elon Musk a trebuit să-şi continue prezentarea din faţa camionului cu geamuri fisurate.
Duminică noapte, Musk a explicat pe Twitter de ce s-a întâmplat acest lucru. Se pare că înainte de prezentarea live, Franz von Holzhausen lovise cu un ciocan panourile de caroserie, ceea ce a afectat rezistenţa geamurilor.
„Impactul loviturii a slăbit rezistenţa geamurilor, fisurându-le la bază, de aceea bila de metal nu a ricoşat. Ar fi trebuit să lovim mai întâi geamurile şi apoi uşile. Data viitoare…“, a scris Elon Musk pe Twitter, potrivit adevarul.ro.
Elon Musk a dat o explicaţie şi pentru aspectul plat ciudat al Cybertruck: maşina este fabricată din acelaşi tip de oţel tare folosit pentru rachetele Spacex – care nu poate fi ştanţat.