Baza de lucru a inginerilor l-a constituit motorul V8 de 4.8 litri al Porsche-ului Panamera Turbo, care, standard, scoate 500 CP si un cuplu de 700 Nm, iar in varianta "S", 550 CP si 750 Nm. Cyrano "pluseaza" insa si ajunge la 603 CP si la un impresionant cuplu de 870 Nm, disponibil pe o plaja larga de turatii (2.250 - 4.500 rpm), ceea ce se traduce printr-un sprint 0-100 km/h in 3,9 sec. si o acceleratie pana la 200 km/h in 12,6 sec.. Mai mult, cu programul Sport Chrono activat, Cyrano "bate" suta in numai 3,7 sec. si ajunge la 200 km/h in 12,4 sec., in timp ce viteza maxima este de 315 km/h (in loc de 303 km/h - Turbo si 306 km/h - Turbo S).
Pentru a face fata solicitarilor aerodinamice suplimentare, specialistii Hamman au redesenat usor aproape tot botul lui Panamera. Astfel, prizele de aer au fost marite si integreaza si luminile de zi, parasocurile fata/spate au fost largite cu 60 mm, pe laterale si-au facut aparitia niste praguri puternic evazate, capota motorului a fost si ea modificata, iar in spate difuzorul integreaza si evacuarea dubla centrala. In ceea ce priveste suspensiile active, specialistii tunerului au rescris soft-ul, iar masina "coboara" cu 30 mm.
Cum sa faci 6 ore de la Neptun la Bucuresti... Test TopGear: Skoda Rapid...