Astfel de masini sunt din ce in ce mai des prezente pe strazile din Romania, chiar daca nu avem drumuri potrivite. Pretentiile costa. Iar proprietarii bolizilor de lux tin la preturi.
Aiman vrea sa-si vanda masina ca sa-si achizitioneze noul model. De acesta s-a cam plictisit. Vrea sa obtina din vanzare 90 de mii de euro.
In cele doua saptamani de cand a afisat oferta pe site-uri nu a dus lipsa de clienti si a primit chiar tot felul de propuneri.
Este insa un fenomen normal pentru piata romaneasca. Masina da prestanta si romanii tin la asta. Se vede pe strazi si in cifrele comerciantilor. In primele opt luni ale acestui an, inmatricularile de automobile second hand ale marcilor de lux precum Ferrari, Bentley, Jaguar sau Rolls Royce au crescut cu aproape 150% fata de anul trecut.
In acest moment, pe internet se mai vinde un Bugatti Veyron, de 880 de mii de euro, un Rolls Royce Phantom de aproape 300 de mii de euro, un Ferrari de 230 de mii si un Porsche 911 de 200 de mii. ªi lista poate continua. Pe site-urile de profil, dar si in targuri, astfel de masini sunt vedete.
Doar unul din o mie de clienti care acceseaza site-urile de profil isi permite o astfel de achizitie. Cei mai multi insa nu si-ar permite nici intretinerea lunara a unei astfel de masini, care poate ajunge si la 3 mii de euro pe luna.