De remarcat ca de aceasta data constructorul a apelat la un design usor retro (cel mai usor de intuit, la interior) in care gasim unghiuri drepte din abundenta, in detrimentul curbelor. Rezultatul este un aspect usor spartan, sa-i spunem „utilitar" (butelia de la extinctor ancorata sub scaunul soferului chiar nu da bine), dar fara a face rabat de la calitate.
Off-road
Acestea fiind spuse, nu putem sa nu remarcam apetenta lui GLK atat pentru off-road, cat si pentru drumurile urbane. In primul peisaj nu ai cum sa nu remarci transmisia integrala si suspensiile, in cel de-al doilea masinuta tine sa-ti precizeze ca are ADN de bestie si, ca urmare, iti face dovada celor 224 de caluti bine antrenati.
Este alegerea ta daca alegi confortul sau treci pe padele, senzatiile vor exista in ambele variante. In ambele cazuri, directia se dovedeste una de exceptie - fie ca iesi din gropi sau... doar din parcare.
Masina testata: 320 CDI 4 Matic
Motorizare: 3.0 L/224 CP
Acceleratie: 0-100 km/h: 7,5 s
Viteza maxima: 220 km/h
Cutie automata: 7,9/10,3/6,5
Citeste si Jurnalul National!
Foto: thetorquereport.com
VIDEO! Masina lui James Bond a ajuns in Romania... Drive Test: Volkswagen Jetta 1.2 TSI...