Antena Căutare

Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D cu forte proaspete

Cu un palmares de 12 victorii la Raliul Paris - Dakar, dintre care sapte consecutive, Pajero s-a impus ca unul dintre regii off-road. Modelul lansat in urmă cu peste un sfert de veac se gaseşte in cercul restrans al "greilor" segmentului, alaturi de Toyota Land Cruiser, Land Rover Defender si Discovery şi Mercedes G-Klasse, chiar daca nu toate modelele enumerate se pot compara ca dotari si confort.





Articolul continuă după reclamă

Daca aptitudinile de catarator nu au putut fi puse vreodata la indoiala, acum impresioneaza placut cresterea nivelului confortului. Masina este excelent antifonata si motorul parca nu se aude mai deloc din interior. La capitolul designului exterior, Pajero este acelasi cu modelul lansat in 2006. In versiunea de echipare Instyle A60, transmisia este automata secventiala, aceasta facandu-si excelent treaba indiferent de solicitari.

2010/06/28//68669-pajero2.jpg

Sistemul de tractiune integrala are doua diferentiale blocabile si reductor, fiind simplu de folosit in momentele mai delicate ale traseului, iar garda la sol si unghiurile de atac si de degajare sunt cele mai mari din clasa. Pe scurt, Pajero ramane in topul segmentului ca performante off-road. Cu o capacitate de 88 de litri, un singur rezervor a fost suficient pentru un traseu de 700 de kilometri, care a continut toate variantele de rulare: mediu urban, autostrada, drum national si off-road, in conditii de exploatare nu tocmai economice si cu aerul conditionat functionand nonstop.

Dincolo de cifre, versiunea de echipare testata, Instyle A60, impresioneaza puternic ca dotari. Special pentru amatorii de off-road exista busola, barometru si altimetru, toate digitale. Airbagurile te inconjoara de peste tot (fata, spate, cortine) si al treilea rand al banchetei este retractabil in portbagaj.

Enumerand, ai cruise control, spalare cu presiune la faruri, trapa electrica, pachet de lux la exterior (scut motor argintiu, grila frontala cromata etc.), sistem de control al stabilitatii si tractiunii, sistem de franare cu ABS si EBD, comenzi pe volan, Bluetooth, sistem MMCS cu hard disk de 40 GB si touch-screen color, navigatie, camera video pentru mers in marsarier, redare CD cu DVD si MP3, monitoare in tetiere pentru pasagerii din spate, sistem audio cu 12 boxe, iar lista inca poate continua.

O adevarata avalansa de tehnologie! In versiunea testata, Mitsubishi Pajero LWB 3,2 DI-D costa 48.778 de euro (TVA inclusa), dar poate fi acum achizitionat la 42.828 de euro, in cadrul unei oferte speciale valabile de la 1 iunie, in limita stocului disponibil. Garantia oferita este de trei ani sau la 100.000 de kilometri.

sursa: Jurnalul National

foto: autoplenum.de

McLaren F1 are un fratior... DRIVE TEST: Mazda MX-5 - dupa 20 de ani...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 22 noiembrie 2024. Mihai Găinușă și Oana Paraschiv luptă pentru visul lui Tudor de a ajunge un mare pianist
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 22 noiembrie 2024. Mihai Găinușă și Oana Paraschiv luptă pentru visul lui Tudor de a ajunge un mare pianist Vineri, 22.11.2024, 19:00
Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x