- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Piața mașinilor la mâna a doua rămâne pe primul loc în materie de vânzări auto în România, desi cifrele arată că în anul precedent românii și-au îndreptat atenția către autoturismele noi. În 2019, se menține tendința de creștere a pieței de mașini noi, dar chiar și așa specialiștii afirmă că mașinile rulate rămâne în topul preferințelor. În sezonul primăvară-vară 2019, pe internet sunt scoase la vânzare autoturisme din toate mărcile, cel mai mare procent avându-l Volkswagen, Dacia, Audi, BMW și Opel.
Modelele populare de mașini de vânzare sunt date și de preț. Se vând cel mai mult autoturismele sub 10.000 de euro, cu puțini kilometri și cu dotări full-option. Concret, dacă ai de gând să-ți cumperi una și vrei să știi care sunt cele mai populare mașini pe internet în sezonul primăvară-vară 2019, îți oferim clasament realizat în funcție de numărul de anunțuri postate de ultilizatorii platformei Carzz.ro, unul dintre cele mai mari site-ul de profil auto din România.
Opel Astra - raportul calitate-preț al celui mai popular model
Posesorii de Astra știu deja că fiabilitatea acestei mașini, dotările sale numeroase, consumul mic, indiferent de motorizare, dar și designul modern, care nu este sub nicio formă depășit de vreme, fac din mașina lor o bijuterie. Popularitatea modelului este dată și de numărul mare de tranzacții pe piața auto, Opel Astra fiind o mașină care se vinde foarte repede. Raportul calitate preț este principalul avantaj al acestei mașini, pe lângă fiabilitate. Cei care au un buget mediu și vor o mașină care să însumeze calitățile unui autoturism sport, dar suffcient de încăpător, cu o motorizare mare, dar cu un consum rezonabil, își își îndreaptă atenția tot mai mult asupra modelului Astra. În plus, Opel rămâne mașina nemțească pe care oricine și-o poate permite, căci este din clasa medie pe lista constructorilor germani de autoturisme.
Trio-ul german BMW, Audi, Mercedes
BMW seria 3, Audi A4 și Mercedes C Klasse, trei dintre “titanii” nemților atunci când vine vorba de mașini populare pe internet. Vorbim despre cele trei mărci germane pe care românii le preferă pentru designul atractiv, interiorul confortabil și caii putere impunători. Din nou, fiabilitatea și dotările care nu se demodează și care țin pasul cu tendințele, inclusiv la modele mai vechi, fac din aceste trei modele unele extrem de căutate printre romani.
Dacia își împarte popularitatea între modelele Logan și Duster
Marca autohtonă a cucerit două categorii de români: cei care alocă un buget redus pentru o mașină și cei cu simț practic, iar aceste caracteristici s-au îmbinat excelent în modelele Logan și Duster. Concret, Loganul este modelul celor care și-au dorit o mașină ieftină și eficientă, cu care să-și facă treabă, în timp ce Dusterul oferă confortul și dinamica unui SUV în adevăratul sens al cuvântului, fără a plăti o avere doar pentru că intră în categoria mașinilor de teren.
Desigur, gurile rele ar putea spune că prețul mic atrage de la sine o calitate redusă, însă la un studiu mai aprofundat, judecând după nevoile pe care le satisfac cele două modele, se ajunge la concluzia că popularitatea modelului Logan vine din eficiența mașinii, în timp ce popularitatea modelului Duster este dată de posibilitatea de a avea un SUV nu atât ieftin de achiziționat, cât ieftin de întreținut, fie că vorbim de revizie, consumabile sau piese de schimb.
Marca Dacia a înregistrat în tot anul precedent cele mai mari volume, cu peste 36.873 de autoturisme înmatriculate, potrivit datelor furnizate de Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV). Cele mai cumpărate automobile fost cele trei modele, Logan, Duster și Sandero, ceea ce arată încă o data că modelele constructorului autohton sunt printre cele mai populare în România, pe șosele și pe internet.