Juke a fost creat la Londra de specialistii centrului Nissan Design Europe si desavarsit in Japonia la Nissan Design Center. Indrazneala designului este pe masura importantei pe care o are segmentul B pe piata europeana, de la Europa fiind asteptate cele mai bune rezultate. Jumatate SUV, jumatate masina sport. Partea de jos a caroseriei Juke este latura SUV, cu garda la sol inalta, rotile mari, pasajele rotilor accentuate si finisate cu profile robuste, la fel ca pragurile.
Inspira protectie, soliditate. Partea de sus a caroseriei se remarca insa prin stilul pur sportiv. De la parbriz la plafonul inclinat, forma si dimensiunile ferestrelor din spate, totul aduce a masina sport.
Gama Juke ofera trei variante de motorizare, doua pe benzina si una diesel. Varful de gama este noul motor turbo pe benzina DIG-T cu cilindree de 1,6 litri, care dezvolta 190 CP, Euro5. Motorul 1,6 DIG-T este disponibil cu transmisia manuala in sase trepte la versiunea cu tractiune 2wd si cu noua transmisie XTRONIC CVT la verisunea cu tractiune integrala, iar motorul aspirat de 1,6 litri dezvolta 117 CP.
Motorul diesel de 1,5 litri dezvolta 110 CP, cuplul maxim de 240 Nm fiind disponibil inca de la 1.750 rpm. Disponibil cu tractiunea 2wd si cu transmisia manuala in sase trepte, ofera un consum de 5,1 litri/ 100 km in regim combinat si emite doar 134g/km CO2. Juke este disponibil de la 12.850 euro, cu TVA si 3 prime de casare incluse. Raidurile urbane pot incepe!
Citeste topgear.ro