Antena Căutare

Noul Opel Meriva, disponibil in Romania de la 13.745 euro, TVA inclus

Cea de-a doua generatie a modelului Opel Meriva a fost lansata, miercuri, si in Romania. "Mini-monovolumul" inovator, flexibil si stilat are un design deosebit de elegant pentru aceasta clasa si dispune de o serie de functii ce au rolul de a optimiza utilizarea simpla si flexibila a spatiului interior, precum portierele asimetrice.

Cea de-a doua generatie a modelului Meriva nu traieste din gloria generatiei anterioare, preferand in schimb sa iasa in evidenta prin propriile capacitati. Conceputa si dezvoltata in Rüsselsheim, Germania, aceasta transpune noul limbaj de design Opel intr-un monovolum dinamic si elegant, in ciuda dimensiunilor sale reduse.
Mai mult, dotarile flexibile si accesibile ale noului Opel Meriva ofera o noua dimensiune a functionalitatii, caracterului ergonomic si aspectului estetic.

Cu gandul la Rolls...
La exterior, autovehiculul prezinta sistemul inovator FlexDoors, cu portierele din spate prevazute cu balamale posterioare, care aduce cu cel utilizat de Rolls Royce-ul Phantom si faciliteaza accesul in autovehicul, o dotare extrem de importanta pentru un autovehicul ca Meriva, unde scaunele din spate sunt utilizate foarte des.
Acest sistem reprezinta, de asemenea, o premiera pentru un producator auto de serie. Iar suportul integrat pentru biciclete FlexFix, disponibil optional, este usor de utilizat si nu ocupa spatiu in partea din spate a autovehiculului.

Flexibilitate extrema
La interior, noutatile sunt complet inovatoare, cu clasa, un versatilitate inovatoare si o stare de bine neegalate de niciun autovehicul din clasa sa.

Interiorul este prevazut cu sistemul imbunatatit de dispunere a scaunelor din spate FlexSpace, spatiu de depozitare marit prin intermediul sistemului FlexRail, un concept inovator de consola centrala care ofera spatiu de stocare flexibil, scaune fata cu cea mai mare varietate de reglaje din segmentul sau, dar si scaune fata optionale ergonomice, certificate de experti, care ofera o sustinere optima a spatelui.

Performante cu un consum redus de carburant
Cu o lungime de 4288 mm, noul Meriva are un ampatament mai lung cu 15 mm, un ecartament fata marit cu 39 mm si un ecartament spate cu 45 mm mai mare decat prima generatie a modelului, pentru o manevrabilitate imbunatatita si un nivel sporit de confort in timpul calatoriei.

Puntile fata si spate au fost concepute pe baza modelului Zafira, apropiind si mai mult noul monovolum Opel de mici dimensiuni de standardele clasei compacte. Servodirectia electrohidraulica inlocuieste configuratia complet electrica a modelului anterior.
Printre dotarile de siguranta activa standard se numara sistemul de franare cu patru discuri, sistemul electronic de control al stabilitatii si sistemul de control al tractiunii.

Noua gama de sisteme de propulsie a noului Meriva se concentreaza pe obtinerea unor performante ridicate cu un consum redus de carburant, subliniind strategia Opel de reducere a cilindreei motoarelor si introducerea functiei de supraalimentare pentru reducerea reala a consumului de carburant, asigurand o calatorie confortabila si echilibrata. Acestea dezvolta o putere de la 55 kW/75 cp pana la 103 kW/140 cp. Toate motoarele din aceasta gama respecta norma de emisii Euro 5.

Un motor pe benzina, trei variante de putere:


• Versiunea de baza de 1,4 litri si o putere de 100 cp este singura unitate aspirata natural cu sincronizare variabila a supapelor pentru o admisie imbunatatita a aerului.

• Noul motor 1.4 Turbo care dezvolta o putere de 88 kW/120 cp si genereaza un cuplu de 175 Nm este introdus in premiera mondiala in dotarea autovehiculului Meriva, inlocuind unitatea de 1,6 litri cu o putere de 105 cp, pentru a reduce cu 10% emisiile de CO2 si consumul de carburant, asigurand in acelasi timp o crestere cu 15% a puterii dezvoltate.

• O versiune mai puternica a motorului 1.4 Turbo, care dezvolta o putere de 103 kW/140 cp reprezinta cea mai performanta unitate a gamei. Aceasta genereaza un cuplu de 200 Nm si este echipata cu o transmisie manuala cu 6 trepte de viteza. Comparativ cu varianta de 1,8 litri din dotarea generatiei anterioare a modelului Meriva, noul motor 1.4 Turbo asigura o crestere cu 12% a puterii dezvoltate si o reducere cu 10% a emisiilor de CO2.

Doua propulsoare diesel de ultima generatie:

• Versiunea de baza diesel 1.3 CDTI, care dezvolta o putere de 55 kW/75 cp si este prevazuta cu tehnologia in bucla inchisa. Opel este primul producator auto care utilizeaza acest sistem de control pentru reducerea consumului de carburant al unui motor cu cilindree mica. Tehnologia permite noului Meriva sa parcurga 100 km cu un consum de carburant de numai 4,9 litri si un nivel al emisiilor de CO2 de 129 g/km.

• Varianta 1.7 CDTI dezvolta o putere de 74 kW/100 cp si genereaza un cuplu de 260 Nm. Aceasta este echipata cu o transmisie automata cu sase trepte de viteza, dotare noua pentru autovehiculul Meriva.

Trei alte sisteme de propulsie diesel vor intregi gama de motoare mai tarziu in acest an: un model ecoFLEX cu emisii scazute de CO2 care va fi propulsat de un motor 1.3 CDTI de 70 kW/95 cp. Doua variante noi ale motorului 1.7 CDTI, ambele echipate cu o transmisie manuala cu sase trepte de viteza, vor furniza o putere de 81 kW/110 cp, respectiv 96 kW/130 cp.

Rolls Royce cucereste lumea... BMW M5: Regele a murit, traiasca Regele!...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia)
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia) Marti, 30.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x