Cand vorbesti despre un model Porsche nou, nu ai prea multe de spus despre design, dar discutia capata un alt sens daca deschizi subiectul legat de performante. Majoritatea aparitiilor Porsche sunt insotite de imbunatatiri semnificative ascunse pe sub caroseria care a evoluat timid pe parcursul anilor. Asta este valabil si pentru noul Porsche 911, care a demonstrat de curand ca datele tehnice pe care le detine nu sunt doar niste cifre pompoase.
Porsche 911 Carrera S a fost in "Infernul Verde", adica pe circuitul Nürburgring si a reusit sa obtina un tur in 7 minute si 40 de secunde. Cu acest timp, noua generatie de Carrera S alearga la fel de repede ca un Porsche 911 GT3 (997) si cu 13 secunde mai repede in comparatie cu predecesorul sau.
S-a intamplat asta datorita celor 15 CP pe care i-a primit in plus? Nu chiar. Mai degraba, sunt "vinovate" alte elemente, cum ar fi, de exemplu, suspensiile reproiectate.
Citeste tot articolul in Top Gear
FOTO: Top Gear
Articolul continuă după reclamă
BMW il confirma pe X4!...
Cea mai veche masina din lume, scoasa la licitatie pentru 1,6 milioane de lire sterline...