Profitul operaţional al grupului Volkswagen a crescut cu 29,9% în trimestrul al doilea, chiar dacă vânzările de vehicule au scăzut cu 1,8%, după ce brandul VW a lansat o serie de SUV-uri cu marje de profit mai mari, iar vânzările Porsche şi Skoda au urcat, transmite Reuters.
Grupul a anunţat creşterea profitului operaţional la 5,13 miliarde de euro, faţă de 3,94 de miliarde de euro în trimestrul doi al anului trecut. Creşterea profitului a fost amplificată de absenţa unor costuri legate de cazul emisiilor diesel bugetate în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Volkswagen a reiterat estimarea că livrările de vehicule din acest an vor fi peste cele din 2018 şi că veniturile diviziilor producătoare de autoturisme şi vehicule comerciale vor creşte cu cel puţin 5%.
Grupul anticipează în continuare o rentabilitate a vânzărilor de autoturisme de 6,5% - 7,5% şi a reiterat că, după deducerea elementelor speciale, anticipează că rentabilitatea vânzărilor va fi la nivelul inferior al intervalului prognozat pentru grup şi afacerile cu autoturisme.
Peugeot a anunţat miercuri că a obţinut o marjă operaţională de 8,7% în primul semestru, fără să ofere detalii.
În schimb, rentabilitatea vânzărilor Volkswagen Group a crescut la 7,2% în prima jumătate a anului, peste cea de 6,8% înregistrată în intervalul similar al anului trecut.
Sursa : news.ro
A apărut „robotul” care te ghidează după un accident rutier, ca să primești despăgubiri... Top 5 mașini second hand potrivite pentru familia ta...