Masina pe care o vedeti in poze a fost construita la comanda pentru un client din Uganda care, atentie, intentioneaza sa o foloseasca pe post de masinuta de golf. A avut o gramada de alte super masini care se potriveau de minune cu mersul prin gradina, dar acum vrea ceva cu care sa le puna capac la toate. Prin urmare, masina are un loc special construit sub bara spate pentru pus sacul cu crose.
Astazi, sansele sa parchezi masina asta langa una identica sunt aproape nule. Si nu spunem asta doar pentru ca este asezata pe varful unui deal, desi, ca sa fim sinceri, asta s-ar putea sa aiba o legatura. Astazi ne aflam intr-un loc in care transmisiile DSG si abilitatile calculatoarelor lipsesc cu desavarsire, unde sunetul unui motor V8 devine o apasare fizica si unde notiunea de dinamica capata alte valente. Suntem in Cornwall, in singurul Qt Wilcat cu specificatie de strada.
Condusul unui 300STR pe strada este un deliciu suprem. Oamenii se holbeaza, dupa care pierd controlul maxilarului inferior. Unii, cei mai slabi, probabil fatalaii - tipa si o iau la fuga. Wildcat se strecoara pe strazi aratand ca si cand tocmai a scapat dintr-o institutie unde peste tot erau lipite avertismente de radiatii. Se apleaca si se inclina, dar cand esti in scaunul soferului, reuseste cumva sa pastreze un sens in controlul caroseriei.
Smecheriile din interior vin cu motorul clasic si usor de reparat V8 de Rover 4.0 litri, desi poti sa comanzi si motorizarile de 4.0 sau 4.4 de pe Jaguar, cu 300/400 CP si cu transmisia secventiala care sigur bate orice kart de golf, care oricum nu depaseste viteza de 10 km/h.
Citeste topgear.ro