Numarul automobilelor noi care au fost vandute in Statele Unite in 2010 a crescut cu 11% fata de 2009, la 10,44 milioane de unitati comparativ cu 9,4 milioane in anul anterior. 2010 ramane totusi al doilea cel mai slab an al pietei auto din SUA in ultimele trei decenii.
Marcile care au inregistrat cel mai mare avans al vanzarilor au fost Buick si Cadillac (+52%, respectiv +35%), in timp ce Smart (-59%), Suzuki (-38%) si Saab (-37%) au condus topul scaderilor in 2010.
"Top 5", in functie de vanzari si evolutia fata de 2009
General Motors 2,21 milioane +7%
Ford 1,96 milioane +17%
Toyota 1,76 milioane 0%
Honda 1,23 milioane +7%
Chrysler 1,08 milioane +17%
La Maserati avansul a fost de 49%, la Porsche de 29%, iar alte trei marci au avut cresteri de peste 20%: Hyundai, Volkswagen si Subaru.
Pentru 2011 se asteapta ca piata sa urce cu peste 15%, previziunile unor analisti citati de Bloomberg avand variatii mari, intre 12,4 si 14 milioane de unitati.