Celelalte doua premii: "Best New Engine 2011" si "Best Green Engine 2011", puse unul langa altul, reconfirma suprematia Fiat in domeniul motarelor performante si economice si continua traditia inceputa cu MultiJet si MultiAir.
Dean Slavnich, Co-Presedintele concursului, si-a exprimat si el entuziasmul: "Patru victorii intr-un an? Un rezultat cu adevarat extraordinar. Twin Air si-a impus cu siguranta propriul sau nume in istoria acestor premii" iar John Carey, unul dintre ziaristii din juriu, a apreciat ca "TwinAir este dovada clara ca downsizeing-ul bine proiectat nu inseamna prestatii indoielnice, ci, asa cum a demonstrat acest nou motor, inseamna eficienta si incredere, plus o remarcabila doza de agresivitate".
Disponibil in prezent in configuratia Turbo de 85 CP pe Fiat 500 si Fiat 500C si, in curand, pe noua Lancia Ypsilon, Twin Air va avea in viitorul apropiat si o versiune aspirata, de 65 CP, urmata de cea Turbo de 105 CP.
VEZI cum functioneaza tehnologia Twin Air!Nu rata! Sambata, Raliul Istoric al Bucurestiului... Galerie FOTO: istoria Lotus...