Aproape un milion de maşini second hand se vând în România în fiecare an, iar două treimi din ele au înregistrat cel puţin o daună. Asta înseamnă că piaţa este plină de autoturisme stricate pe care românii le cumpără fără să ştie ce probleme au și mulţi ajung să descopere defectele abia după ce au dat banii. Un expert auto ne va învăţa la ce să fim atenţi atunci când alegem o maşină rulată.
Doar atenţia la detalii ne fereşte de ţepele de pe piaţa second hand! O spune Dan Babu, un expert căutat, pentru că vede defectele ascunse ale unei astfel de maşini. De la kilometrii daţi înapoi, martorii care nu funcţionează în bord şi până la punctele de sudură pe dedesubt. Potrivit unui studiu, 66% dintre autoturismele rulate au înregistrat cel puţin o daună, iar 12% au fost declarate ca daună totală, înainte ca samsarii să le repare și să le readucă în circulație.
A păţit-o şi un tânăr care a dat 4 mii de euro pe o maşină cumpărată din Argeş care s-a stricat la 5 minute după încheierea tranzacției.
Crăpăturile acoperite cu vopsea, uleiul care picură sau toba de eşapament foarte ruginită sunt alte probleme care ne pot costa mult.