Toyota ocupa prima pozitie in topul BrandZ, pentru al cincilea an in ultimul deceniu, cu o pauza in 2010, cand s-a clasat pe locul al doilea. In opinia BrandZ, revenirea Toyota pe prima pozitie s-a datorat in principal modului in care a fost gestionata criza rechemarilor in service de anul trecut din America de Nord.
In plus, sistemul inovativ hybrid integral al constructorului nipon, disponibil pe un numar tot mai mare de vehicule Toyota si Lexus, ramane lider de piata datorita performantelor cu privire la consumul de combustibil si protectia mediului.
Mai mult, si Lexus a reintrat anul acesta in "Top 10 cele mai valoroase companii din lume", cu o valoare de marca de 3.7 bilioane de dolari (2.6 bilioane de euro).
Cercetatorii de la Millward Brown Optimer masoara valoarea brandului pe intervievarea a peste 1 milion de consumatori din toata lumea, analiza financiara şi performanţele de business a fiecarei companii folosind date de la Bloomberg şi Datamonitor.
VEZI "Top 100 cele mai valoroase companii din lume"!
Volkswagen, masini electrice in China - pentru chinezi... Tuning: Ferrari 458 Italia de la SR Auto Group - un Zeus manios...