La nivel global, Toyota și-a creat o puternică imagine bazată pe eficiența modelelor sale hibride, regăsite în aproape toate segmentele. Niponii au anunțat o strategie oarecum surprinză.
Compania și-a setat deja o țintă de a vinde peste un milion de mașini propulsate electric, cu pilă de combustie sau acumulatori, Toyota a anunțat că va investi nu mai puțin de 13 miliarde de dolari pentru a-și atinge țelul.
Primul pas făcut de Toyota este să lanseze cel puțin 10 modele electrice până în anul 2020, un termen extrem de scurt, mai ales că acestea sunt produse globale, complet noi.
Chiar dacă părea că Toyota se va axa mai mult pe tehnologia cu pilă de combustie, Mirai fiind primul astfel de model comercializat în Europa, schimbarea de strategie era oarecum normală. Infrastructura pentru alimentarea cu hidrogen are nevoie de mult mai mult timp pentru a fi dezvoltată, în comparație directă cu cea pentru alimentarea mașinilor electrice.
Planul celor de la Toyota este de a vinde mașini electrice și plug-in hybrid în proporție de jumătate din volumul lor total de mașini vândute, până în 2030 (circa 4,5 milioane de unități). Un plan similar a fost anunțat de Volkswagen, care și-a propus să vândă între două și trei milioane de mașini electrice și hibride pe an până în 2025, o cifră extrem de optimistă. „Fiind un constructor global și generalist, avem nevoie să extindem gama noastră de mașini electrice”, a declarat vice-președintele Toyota, Shigeki Terashi, în cadrul unei conferințe de presă desfășurate la Tokio.
Pe CarZZ.ro găsești peste 1.000 de oferte cu mașini Toyota scoase la vânzare la prețuri accesibile pentru toate buzunarele.
Atenție, șoferi! Mai avem trei luni fără TAXA AUTO! Din martie 2018, suntem buni de plată!... Puțini știu CE ÎNSEAMNĂ CU ADEVĂRAT acest semn! Dacă se aprinde asta la bord E GRAV! Oprește mașina chiar în locul în ca...