Seria Black Bison incepe sa ne amuze. Dupa ce au atins varfurile de gama ale teutonilor, Tunerii de la Wald gusta si din delicatesele britanicilor.
Prima limuzina insulara care le-a picat in mana japonezilor a fost Bentley Continental Flying Spur, dar pentru ca planurile malefice sa fie complete, iar lumea sa se simta cu adevarat inspaimantata, era nevoie de mai mult. Se stie ca bizonii de oras nu se multumesc niciodata, iar pofta lor pentru lucruri stralucitoare intrece cu mult chiar si entuziasmul cotofenelor.
Un Rolls-Royce Phantom pare cel mai logic pas inainte, dar nu e de ajuns. Ei bine, daca Wald a ales sa-si puna amprenta asupra celui mai scump Roller, era de asteptat ca tunerul sa nu se incurce cu variantele entry-level.
Furia celor de la Wald a fost dozata cu grija, asa ca tunerul s-a aruncat direct la versiunea cu ampatament lung a limuzinei. De dragul vremurilor in care Bentley-urile si Rolls-urile erau cam aceeasi masina, japonezii au montat pe Phantom-ul Black Bison o bara de protectie ce pare grefata direct de pe defunctul Arnage.
LED-urile nu pot lipsi de pe niciun proiect de tuning serios de astazi, iar jantele Renovatio, de 34 de inchi, fac deja cariera.
Cat despre motor, Wald crede ca cei 460 CP din herghelia de serie a limuzinei sunt arhisuficienti. Studiile au aratat ca, in anumite conditii, si in mainile cui nu trebuie, devin chiar ingrijorator de multi.
Sursa: Top Gear
FOTO! Ferrari prezinta Four FF Concept, primul sau automobil cu tractiune integrala... FOTO! VW pregateste o noua "Broscuta". VEZI Beetle 2012!...