Antena Căutare

Uite cine minte: Dacia - nominalizata pentru premiul Pinocchio

Dacia-Renault a fost nominalizata pentru premiul Pinocchio, la categoria Greenwashing, acordat companiilor care au lansat campanii publicitare ce induc clientii in eroare de asociatia pentru protectia mediului Les Amis de la Terre, potrivit prix-pinocchio.org.

Printre candidati mai sunt nume precum Orange, Credit Agricole, aeroportul Beauvais sau Alstom. Motivul pentru care Dacia-Renault este candidat la aceste premii il reprezinta o reclama la Duster in care producatorul sustine ca masina este "respectuoasa cu mediul", fapt ce inducea clientii in eroare, deoarece emisiile de CO2 sunt peste medie la motorizarile pe benzina.

Chiar daca masina are emisii mult mai scazute decat alte SUV-uri la variantele diesel, asociatiile din domeniul publicitatii au cerut constructorului auto francez sa retraga reclama ce inducea clientii in eroare. Castigatorul va fi ales pe 9 noiembrie.

Premiul are ca scop scoaterea in evidenta a faptului ca exista companii care sunt mult mai putin „verzi" decat pretind. Renault a mai castigat categoria cu un alt SUV: Koleos si spotul publicitar "Himalaya".

Dodge Journey - calatorie spre centrul Pamantului... Maserati, bantuit de fantoma lui MC12...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 20 noiembrie 2024. Melania și Laurențiu au ajuns la suma de 500 de lei
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 20 noiembrie 2024. Melania și Laurențiu au ajuns la suma de 500 de lei Miercuri, 20.11.2024, 19:00
Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x