Dacia a început anul în forță pe unele dintre cele mai importante piețe europene. Cu o gamă complet nouă, ce poate acoperi un spectru larg de nevoi la un raport preț/spațiu/fiabilitate aproape imbatabil, vânzările producătorului autohton au crescut precum "Făt Frumos" în Marea Britanie, Franța și Germania, în primele patru luni ale anului 2014.
În Albion, cota de piaţă a Dacia a crescut în perioada ianuarie-aprilie de la 0,52% în 2013, la 1,02% în prezent. Iar vânzările au crescut cu peste 200%, la 8.800 de automobile, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, Dacia înregistrând cel mai puternic avans în rândul mărcilor de volum, pe piaţă în urcare cu 12,54%.
În Franţa, Dacia ocupă locul cinci în topul mărcilor. Înmatriculările de automobile noi Dacia au înregistrat în aprilie cea mai puternică creştere în rândul mărcilor cu vânzări semnificative, de 45,6%, la 11.287 maşini. Iar în intervalul ianuarie-aprilie, înregistrările Dacia au urcat cu 30,6%, la 39.636 maşini.
De asemenea, per ansamblul primelor patru luni ale anului, vânzările Dacia în Germania au urcat cu 7,6%, la 15.715 maşini, în timp ce cota de piaţă a avansat la 1,6%, de la 1,5% în intervalul similar al anului trecut. Piaţa germană a crescut cu 2,9% în primele patru luni, la 985.850 automobile.