Analistii explica prabusirea vanzarilor prin faptul ca oamenii sunt nesiguri de securitatea pe care o poate oferi aceasta masina si de consumul sau, dar si ca urmare a problemelor din procesul de productie, aparute dupa deschiderea unei noi uzine. "Perceptia privind securitatea masinilor poate reprezenta o problema", a declarat Mahantesh Sabard, analist al companiei Fortune Equity Brokers, citat de AFP.
Sabard a avertizat ca, in cazul in care vanzarile acestei masini continua sa scada, imaginea marcii automobilului ar putea avea serios de suferit. Constructorul auto Tata Motors a refuzat sa comenteze aceasta scadere drastica a vanzarilor, dar a asigurat ca vor fi luate masuri pentru ca acestea sa fie relansate.
Analistii prognozeaza ca Tata Motors va reusi sa vanda un total de 85.000 de automobile Nano pana la sfarsitul acestui exercitiu bugetar, din martie 2011, o cifra care este sub estimarile initiale.
In momentul lansarii Tata Nano, constructorul indian anuntase ca spera sa produca si sa vanda intre 30.000 si 50.000 de astfel de masini in 2009 numai in India, apoi intre 250.000 si 500.000 in anii urmatori.
VIDEO! Invata de la Titi Aur cum sa NU te tamponezi pe timp de iarna... Ford Focus - din materiale reciclabile!...