"Entry-level"-ul nu va mai fi agregatul de 1.4 litri aspirat, ci un 1.2 litri TSI BlueMotion care produce 105 CP. Nivelul urmator este asigurat de un 1.4 litri TSI de 122 CP, iar cei care ca masina sa inceapa sa se miste bine pot opta pentru versirsiunea 1.4 TSI de 140, cu sistem activ de management al cilindrilor (ACM). Toate cele trei motoare pot fi cuplate fie la o cutie manuala, in 6 trepte, fie la una automata, cu dublu-ambreiaj (DSG), cu 7 trepte.
De asemenea, VW a anuntat disponibilitatea sistemului 4MOTION pe Golf VII. Tractiunea integrala nu poate fi combinata insa, decat cu propulsoarele diesel 1.6 TDI BlueMotion / 105 CP si 2.0 TDI BlueMotion / 150 CP.
Pentru iubitorii de gadget-uri, VW a pregatit un "pachet de asistenta pentru soferi", in valoare de 1.690 de euro, ce cuprinde pilot automat adaptiv (ACC), "Front Assist" - sistem de franare automat in cazul detectarii unui obstacol la viteze mici, faruri Bi-Xenon cu lumini de zi cu tehnologie LED, sistem de recunoastere a semnelor de circulatie, etc..
Alimentarea cu GPL, solutia salvatoare pentru multi soferi... UTIL! Sala, proba teoretica pentru obtinerea permisului auto, nu se da pe 19 si 22 octombrie ...