Opel a stabilit de-a lungul timpului mai multe recorduri, devenind o referinta pe piata prin prisma raportului avantajos dintre pret, echipare, confort si siguranta, ocupand locul al II-lea in mediul online cu peste 61.300 anunturi postate pe Auto.ro in ultimul an, cele mai multe anunturi fiind pentru modelele Opel Astra si Vectra.
Marca autohtona, Dacia nu se afla in topul tranzactiilor in mediul online inregistrand un numar de 23.500 anunturi postate in ultimul an pe Auto.ro, tranzactionarea marcii facandu-se cu precadere in mediul offline.
AutoIndex este un instrument de masurare a pietei auto second hand, primul de acest gen din Romania ce are drept punct de pornire anunturile de vanzare postate pe Auto.ro. AutoIndex furnizeaza informatii privind media pretului solicitat, valoarea pietei de masini second hand precum si numarul total de anunturi si evolutia acestuia in timp. Calculul AutoIndex s-a facut agregandu-se datele din peste 450.000 de anunturi, pentru 28 marci si 180 modele, tinand cont de kilometri, an de fabricatie, marca, model si pret.
Citeste si Financiarul.ro!
Foto: telegraph.co.uk