Un mare semn de intrebare rezulta, totusi, din incrucisarea ideii de confort pentru patru-cinci membri, plus tona de bagaje aferente, cu cea a placerii de a conduce sportiv o masina de peste 300 CP. Daca cei din tara cu testul elanului nu au avut curajul sa incerce asta pana acum, nu e nicio problema.
Mereu exista un tuner german, gata sa jongleze ori cu datele tehnice, ori cu designul exterior. Spre norocul nostru si al retinelor noastre, Heico Sportiv a lasat aproape neschimbat exteriorul, umbland la ceea ce intereseaza pe toata lumea. Volvo V70 T6 AWD R-Design are acum o putere de 325 CP, iar cuplul de 460 Nm garanteaza ca numarul de bagaje pe care masina le poate strivi intre ele, pe serpentine, depinde doar de nevoile pasagerilor.
Oricine va vrea sa intre in creatia celor de la Heico va trebui sa stie ca break-ul poate atinge 100 de km/h in 5.9 secunde si ca viteza maxima de 250 km/h este, de-acum, demna de baietii cei rai din segmentul premium. Exteriorul nu urla, ci vorbeste pe intelesul celor care stiu sa vada indiciile: Jante de 19 inchi, incaltate cu pneuri Pirelli PZero Nero, suspensie coborata discret, cu 30 de mm, precum si niste modificari subtile la barele de protectie.
Inauntru, atmosfera rece, tipic scandinava, este imbogatita cu aluminu si piele. Totul, pentru ca cei doar 100 de posesori ai masinii, editie limitata, sa se simta bine. La fel de bine ca si cei de la Heico, care isi evalueaza eforturile la 70.193 de euro. Modestia nu a fost niciodata eficienta.
sursa: Top Gear
DRIVE TEST: Mazda MX-5 - dupa 20 de ani... Record: Dacia Logan MCV a ajuns la exemplarul 300.000!...