"Daca ma intrebati despre imaginea pe care o are Romania, nu as spune ca are o imagine rea, ci ca, pur si simplu, nu are nicio imagine pe piata germana. Romania nu este foarte bine cunoscuta sau hai sa spunem ca oamenii nu au nicio parere despre Romania. Si asta este adevarata noastra provocare, sa ii determinam pe oameni sa aleaga aceasta destinatie. Eu o pot spune din proprie experienta, este o destinatie frumoasa, dar oamenii nu o cunosc", a spus Wrede, care a vizitat standul Romaniei la targul de turism ITB, desfasurat la Berlin in perioada 7-11 martie.
Reprezentantul propune si unele directii pe care ar trebuie sa se bazeze turismul din tara noastra.
"In ceea ce priveste promovarea pe care o face Romania, bineinteles ca sunt tot felul de actiuni facute de ministerul de resort dar, din punctul meu de vedere, Ministerul roman al Turismului ar trebui sa puna mai mult accent pe promovarea litoralului Marii Negre. Celelalte tari cu iesire la mare, precum Turcia, Egipt sau Spania, fac totul pentru a-si promova litoralul. Eu cred ca eforturile pe care le face Ministerul roman al Turismului nu prea se vad deocamdata. Doar daca faci un afis si il pui intr-o statie de autobuz nu rezolvi nimic. Trebuie sa-i convingi pe oameni sa vina la tine, sa te viziteze si, mai departe, sa povesteasca ceea ce au vazut", a spus Wrede.
Subsidiara din Germania a unuia dintre cele mai mari grupuri de turism din lume, Thomas Cook, va opera din acest an, prin intermediul brandului Neckermann, sejururi pe litoralul romanesc, circuite si calatorii in orase.
Foto: Intact Images