Antena Căutare

In 2011, piata de publicitate ar putea stagna la nivelul din 2010

Clientii nostri isi fac bugetele pentru 2011 pe baza cifrelor din 2010”, spune Nora Marcovici, CEO BBDO Group Romania. Practic, acesta este un semn ca advertiserii pleaca de la scenariul in care anul urmator va fi cel putin la nivelul lui 2010. De asemenea, cel mai important mediu de comunicare - TV - ar putea avea preturi cu pana la 20% mai mari in 2011, in contextul cererii in crestere si aparitiei fenomenului de sold-out, anunta CEO BBDO Romania.

Dupa mai bine de doi ani de cand a preluat conducerea grupului BBDO, Nora Marcovici trece in revista cele mai im­portante momente. Grupul BBDO are in acest moment opt companii, fata de patru in urma cu doi ani, cand di­vizia de PR inca nu era entitate separata.

Nou­ta­tile grupului sunt: compania de cer­cetare Exact, spe­cia­li­zata in research, care lucreaza cu firme mari din piata si com­pania dedicata me­diului digital, ­Kaleidoscope. Pe langa cele doua nou­tati si separarea domeniului PR in Graffiti PR a mai aparut si fundatia „Da­rul Sperantei", axata pe actiuni ce tin de educatie si comunicare.

Graffiti BBDO a castigat festivalul ADOR in 2009 si are un departament de creatie foarte tanar si dinamic, iar Media Direction a trecut prin niste transformari si dupa doi ani a ajuns acolo unde am vrut eu. Proximity este una din cele mai bune companii pe segmentul sau, iar Graffiti PR este o companie recunoscuta in top 3", spune Nora Marcovici.

Obiectivele anuntate pentru Kaleidoscope sunt acelea de a ajunge in top 3 jucatori pana in 2013, iar tot pana atunci ar trebui ca noua enti­tate sa genereze 7% din veniturile gru­pului.

Pregatim o surpriza pe par­tea de online, care speram sa se ma­te­ria­lizeze in februarie 2011", declara Nora Marcovici.

Modificari organizationale

Cea mai recenta mutare in industria publicitatii este numirea in fruntea companiei Media Direction, agentia de media a grupului BBDO, a Oanei Padure. Oana Padure lucreaza la Media Direction din aprilie 2010, practic ime­diat dupa plecarea Nicoletei Padure, fostul manager al companiei.

Din luna aprilie si pana in august, Oana Padure a fost director exe­cu­tiv al Media Direction, din luna septem­brie fiind noul Managing Director al agentiei de media. Anterior, Oana Padure a lucrat ca Strategic Planning Director la compania Draftfcb Romania.

Tot articolul, in Financiarul

Romania trebuie sa dea inapoi Comisiei Europene 41,7 milioane euro cheltuiti incorect... Salariul mediu net a scazut in termeni reali cu 8,5% intr-un an...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x