Dupa mai bine de doi ani de cand a preluat conducerea grupului BBDO, Nora Marcovici trece in revista cele mai importante momente. Grupul BBDO are in acest moment opt companii, fata de patru in urma cu doi ani, cand divizia de PR inca nu era entitate separata.
Noutatile grupului sunt: compania de cercetare Exact, specializata in research, care lucreaza cu firme mari din piata si compania dedicata mediului digital, Kaleidoscope. Pe langa cele doua noutati si separarea domeniului PR in Graffiti PR a mai aparut si fundatia „Darul Sperantei", axata pe actiuni ce tin de educatie si comunicare.
„Graffiti BBDO a castigat festivalul ADOR in 2009 si are un departament de creatie foarte tanar si dinamic, iar Media Direction a trecut prin niste transformari si dupa doi ani a ajuns acolo unde am vrut eu. Proximity este una din cele mai bune companii pe segmentul sau, iar Graffiti PR este o companie recunoscuta in top 3", spune Nora Marcovici.
Obiectivele anuntate pentru Kaleidoscope sunt acelea de a ajunge in top 3 jucatori pana in 2013, iar tot pana atunci ar trebui ca noua entitate sa genereze 7% din veniturile grupului.
„Pregatim o surpriza pe partea de online, care speram sa se materializeze in februarie 2011", declara Nora Marcovici.
Modificari organizationale
Cea mai recenta mutare in industria publicitatii este numirea in fruntea companiei Media Direction, agentia de media a grupului BBDO, a Oanei Padure. Oana Padure lucreaza la Media Direction din aprilie 2010, practic imediat dupa plecarea Nicoletei Padure, fostul manager al companiei.
Din luna aprilie si pana in august, Oana Padure a fost director executiv al Media Direction, din luna septembrie fiind noul Managing Director al agentiei de media. Anterior, Oana Padure a lucrat ca Strategic Planning Director la compania Draftfcb Romania.
Tot articolul, in Financiarul
Romania trebuie sa dea inapoi Comisiei Europene 41,7 milioane euro cheltuiti incorect... Salariul mediu net a scazut in termeni reali cu 8,5% intr-un an...