- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
"Estimam o crestere a pietei de internet cu peste 20% in 2010 fata de 2009, mult peste estimarile si asteptarile anterioare",
Presa scrisa, recul de 30%
Nu acelasi lucru se poate spune despre celelalte canale media, care au suferit si in acest an scaderi de doua cifre ale incasarilor din publicitate.
Cel mai mare recul, de 30%, comparativ cu anul trecut, l-a consemnat presa scrisa, unde incasarile din advertising au totalizat aproximativ 32 de milioane de euro. Trebuie amintit ca, alaturi de scaderea aproape generalizata a vanzarilor, la diminuarea incasarilor din publicitate ale titlurilor pe print a contribuit si reducerea consistenta a preturilor reclamelor, care a mers si pana la 80% fata de anul trecut, precum si diminuarea bugetelor advertiserilor traditionali pentru acest canal - in principal bancile si producatorii si importatorii autodomenii puternic afectate de criza. Un recul consistent al incasarilor din publicitate s-a facut simtit si pentru OOH (publicitate indoor si outdoor), de 16%, comparativ cu anul trecut, ajungand astfel la un nivel total de 37 de milioane de euro.
Radioul, regres de 14%
Radiourile urmeaza si ele trendul scaderii investitiilor in advertising in acest an, consemnand un regres de 14% comparativ cu 2009, pana la un total de 24 de milioane de euro. Televizinea a ramas insa canalul media preferat de advertiserii locali si in acest an, chiar daca incasarile din publicitate s-au diminuat cu 12% comparativ cu 2009. Potrivit lui Bogdan Prajisteanu, pe ansamblu, incasarile din publicitate ale posturilor de televiziune autohtone au fost in acest an de 212 milioane de euro.
citeste articolul complet Financiarul.com