"Prin protocolul de colaborare, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului acorda Romfilatelia dreptul de a utiliza marcile verbale «Gradina Carpatilor» si «The Carpathian Garden» si logourile adiacente acestora, pentru a le reproduce pe timbre si pe produse filatelice adiacente. Protocolul dintre cele doua parti nu face referire la pretul de vanzare a timbrelor", potrivit raspunsului primit de la MDRT.
Deoarece socoteala din targ nu se potriveste cu cea de acasa, introducerea pe piata a marcilor postale cu celebrul brand turistic nu a fost un real succes, deoarece la doar cateva ore de la lansare a aparut scandalul legat de frunza utilizata ca logo, iar conducerea Romfilatelia a decis sa retraga din circulatie produsele emise.
Pentru brandul turistic al Romaniei, Elena Udrea va plati asocierii spaniole THR - Assesores en Turismo, Hoteleria y recreacion- Taylor Nelson Sofres suma de 900.000 de euro, fonduri europene, in conditiile in care frunza integrata in brand poate fi achizitionata cu modica suma de 250 de dolari de pe net.
Pentru promovarea brandului turistic al Romaniei, ministerul Elenei Udrea beneficiaza de fonduri in valoare de 73 de milioane de euro, la care se adauga doua milioane de euro de la bugetul de stat. Romfilatelia a utilizat marcile verbale "Gradina Carpatilor" si "The Carpathian Garden" si logourile adiacente acestora fara a plati ceva catre MDRT.
Tot articolul, in Jurnalul National
Romanii sunt nemultumiti de politica si se tem de preturi... Romania risca falimentul din cauza reducerii dobanzilor la creditele vechi...