Antena Căutare

Alegeri SUA: Obama si Romney au vandut materiale promotionale de sute de milioane de dolari

Barack Obama si Mitt Romney mai au cateva ore pana cand vor afla care dintre ei va fi cel de-al 45-lea presedinte al Statelor Unite. Crearea de locuri de munca este unul dintre argumentele cu care fiecare dintre ei spera sa cucereasca electoratul care inca nu si-a exprimat votul. Si cum puteau demonstra mai bine ca isi respecta promisiunile, daca nu prin vanzarea de materiale promotionale fabricate in SUA.

Spre deosebire de tara noastra, in SUA, insignele, abtibildurile sau tricourile care demonstreaza sustinerea fata de unul dintre candidati se cumpara, la preturi nu tocmai mici, de pe site-urile politicienilor care intra in cursa electorala. Vanzarea de materiale promotionale este o sursa importanta pentru finantarea campaniei electorale, atat pentru Barack Obama, cat si pentru Mitt Romney.

Anul acesta, The Advertising Specialty Institute, un institut care urmareste cheltuielile cu publicitatea din SUA, a estimat ca pentru materialele promotionale si publicitatea electorala s-au alocat 870 de milioane de dolari de catre cei doi candidati la presedintie. Barack Obama si Mitt Romney au cate un site de cumparaturi online, care pune la dispozitia simpatizantilor diverse obiecte inscriptionate cu numele lor, sloganurile de campanie sau fotografii cu familiile.

Indiferent de culoare, forma sau pret, un singur lucru este important: sa fie fabricate in Statele Unite. Originea produselor promotionale ale lui Obama si Romney a creat un val de discutii pe internet. O fotografie in care apar doua sepci, una pro Obama si cealalta pro Romney, a devenit virala. Motivul consta in faptul ca pe eticheta sepcii inscriptionate cu numele candidatului republican este scris: „Made in China”, in timp ce pe cealalta se mentioneaza ca este produsa in SUA. Un plus de imagine pentru presedintele in exercitiu. Cu toate acestea, echipa lui Mitt Romney a negat faptul ca ar produce materiale promotionale in China, sapca din imagine nefiind un produs oficial.

Singurele obiecte concepute si aprobate de echipele candidatilor sunt disponibile online. Obama si Romney au pus la dispozitia alegatorilor materiale promotionale personalizate pentru mai multe categorii de alegatori. Barack Obama vinde insigne create special pentru femei, tineri, veterani de razboi, asiatici, evrei, asistente medicale, ecologisti, hispanici, afroamericani si pentru toate minoritatile sexuale. In schimb, Mitt Romney se adreseaza unui public diferit si are insigne personalizate pentru mai putine grupuri de alegatori: femei, tineri, catolici sau veterani de razboi.

Alegeri SUA: Veverita Gnocchi a prezis ca Obama va fi iar presedinte. Ce alte superstitii mai au americanii... Americanii isi aleg astazi presedintele! Obama si Mitt Romney, la egalitate ...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia)
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia) Marti, 30.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x