Efectul unui sărut pasional. Milioane de bacterii împărtășite

Aproximativ 80 de milioane de bacterii schimbăm în timpul unui sărut pasional de zece secunde. Asta este concluzia la care au ajuns oamenii de știință din Olanda, în urma studiilor efectuate.

Un sărut pasional nu presupune doar romantism, ci și schimbul de bacterii. Spre exemplu, în timpul unui sărut, care durează zece secunde, schimbăm aproximativ 80 de milioane de bacterii.

Impreuna cu acestia microbi impartasim si o multime de bacterii benefice, potrivit descopera.ro .Primele noastre experienţe de dragoste şi securitate implică de obicei presiunea buzelor şi stimularea prin comportamente care imită sărutul, cum ar fi biberonul.

Aceste evenimente timpurii stabilesc căile neuronale importante din creierul unui copil care asociază sărutul cu emoţii pozitive care continuă să fie importante de-a lungul vieţii sale.

Pericolul la care îți expui întreaga familie atunci când intri încălțat în casă!... S-a bronzat cu trafaletul. Cum arată tânăra care nu a mai ieșit din casă de rușine...