În Singapore plouă în medie 171 de zile pe an, iar un hotel din Lion lansează o inițiativă pentru a se asigura că acest lucru nu strică vacanțele oaspeților săi: promite să le dea banii înapoi dacă îi prinde ploaia, potrivit CNN.
Hotelul care îți dă banii de cazare înapoi dacă te prinde ploaia în vacanță
InterContinental Singapore este hotelul care prevede rambursarea prețului unei nopți de cazare, dacă una dintre activitățile planificate este întreruptă de ploaie. Este vorba despre pachetul „Rain Resist Bliss”, potrivit sursei citate mai sus.
„Vorbeam cu un grup de prieteni despre ce urmează în privința vacanțelor de lux și unul dintre ei a comentat în glumă că să poți garanta vreme bună ar fi următorul nivel.”, spune directorul general al hotelului, Andreas Kraemer, citat de CNN.
Cu toate acestea, „pachetul de asigurare împotriva ploii” are și unele restricții. Mai precis, InterContinental nu va returna banii de fiecare dată când plouă.
Potrivit unui comunicat al hotelului, citat de sursa menționată mai sus, criteriile sunt îndeplinite atunci când „durata ploii depășește 120 de minute cumulate în orice interval de patru ore în timpul zilei”. De asemenea, pachetul se aplică doar persoanelor care stau în apartamente, ale căror prețuri încep de la 633 de dolari pe noapte pentru apartamentele junior și ajung la 3349 de dolari pentru apartamentul prezidențial.
În plus, banii vin sub forma unui voucher, care trebuie cheltuit la InterContinental Singapore în termen de șase luni. Valoarea acestuia este echivalentă cu o noapte de ședere la hotel.
Citește și: O influenceriță celebră aștepta un festin gratuit la un restaurant. A fost uimită de replica primită
Hotelurile de lux încearcă să găsească diverse modalități de a ieși în evidență
Directorul general al hotelului a precizat că, în zilele ploioase, cele mai interesante lucruri de făcut în Singapore includ vizitarea Muzeului Civilizațiilor Asiatice, un tur al Tiger Brewery și cumpărături la sediul local al librăriei japoneze Kinokuniya.
Și alte hoteluri de lux au găsit diverse modalități pentru a îi atrage pe turiști. De exemplu, un hotel din Bali a interzis smartphone-urile și alte dispozitive electronice în preajma piscinei, pentru a încuraja oaspeții să se relaxeze.
Pe de altă parte, mai multe hoteluri și stațiuni din întreaga lume, inclusiv Park Hyatt New York, au pus la dispoziție camere special concepute pentru un somn bun în timpul nopții, dotate cu aparate de zgomot alb, pături și ceaiuri speciale pentru somn.