Megastructură extraterestră în galaxia noastră. O stea celebră pune mari probleme savanților

Una dintre cele mai neobişnuite stele din galaxia noastră, KIC 8462852, este în atenţia atronomilor în ultimele luni, după ce s-au descoperit fluctuaţii neobişnuite de lumină.

Una dintre cele mai neobişnuite stele din galaxia noastră, KIC 8462852, este în atenţia atronomilor în ultimele luni, după ce s-au descoperit fluctuaţii neobişnuite de lumină.

În cadrul unor teorii, a fost sugerat că micşorarea intensităţii luminii este cauzată de o megastructură extraterestră. Sonda Kepler a monitorizat steaua timp de patru ani, asistând la două incidente dramatice, în 2011 şi 2013, când lumina stelei a scăzut dramatic.

Atunci când o planetă orbitează în jurul unei stele, luminozitatea acesteia scade cu un procent. Dar KIC 8462852, poreclită steaua lui Tabby, a suferit o reducere de 22%, ceea ce înseamnă că un obiect imens se mişcă în jurul ei.

În cadrul unui studiu în care s-au utilizat informaţiile colectate de Telescopul Spitzer al NASA s-a sugerat că schimbarea intensităţii luminii poate fi afectată de un roi de comete. Într-un studiu publicat luna trecută s-a afirmat că semnalele sunt cauzate de ruperea a 30 de comete Halley care au blocat lumina stelei.

Observaţiile cercetătorilor vor continua, dar până acum nu s-a descoperit nicio dovadă a scăderii luminozităţii în mod deliberat.

Misterul a fost elucidat! De ce tenișii au găuri până în partea de sus și la ce folosesc acestea! (VIDEO)... Mitul celor opt ore de somn, spulberat! Ce sfaturi ne dau medicii specialiști pentru a scăpa de senzația de oboseală...