Actorul Paul Ford, în vârstă de 33 de ani, luase niște cartofi prăjiți ca gustare, dar experiența l-a costat serios ulterior.
Citește și: Creatura ciudată surprinsă în pădure de un bărbat. Ce este vietatea de care i-a fost teamă să se apropie
Și-a cumpărat o pungă de chipsuri, dar când a gustat nu se aștepta la asta. Bărbatul a fost nevoit să meargă apoi la dentist
Privind în jos la ceea ce tocmai mușcase, Paul a văzut o bucată de metal în loc de gustarea lui preferată, notează Metro.co.uk.
Paul a avut nevoie, ulterior, de intervenții stomatologice costisitoare și a spus că a pierdut o zi de muncă care i-ar fi plătit 1.500 de lire sterline.
Acum a jurat că nu va mai mânca niciodată acel brand de chipsuri.
„Mă uitam la Netflix și deschisesem o pungă de chipsuri, dar mușcasem, de fapt, dintr-o bucată de metal care mi-a spart dintele din față. Era ascuns într-un chips, de asta nu l-am văzut.
La început, nu m-am gândit prea mult la asta, deoarece am crezut că este doar unul dintre acele chips-uri tari și prea fierte, apoi am simțit gust de sânge în gură.
M-am uitat în oglindă și m-am gândit „Oh, nu”.
Le voi mânca doar pe cele plate, să știu că nimic nu este ascuns în chipsuri. Nu aș mai mânca niciodată după aceea, pe cele de tip cornet, nu am încredere în ele”, a povestit bărbatul.
Paul nu a putut să vadă un stomatolog până pe 17 iulie, moment în care ceea ce a rămas din dintele lui a fost șlefuit până la gingie. Medicul îi va pune un pivot dentar acolo unde a fost dintele.
Paul, din Blackburn, Lancashire, a menționat că noul său dinte l-a costat o avere. Cu alte cuvinte, 80 de lire a fost prima consultație, însă mai are nevoie de încă patru întâlniri la dentist.
„Trebuia să filmez pentru Channel 5 a doua zi, un film numit „Munca grea se plătește”, dar a trebuit să-i sun să spun că nu mai pot ajunge. Am pierdut 1.500 de lire sterline pentru o zi de muncă.
Ca să fiu sincer, aș dori ca firma cu pricina să plătească proteza dentară, sau cel puțin să-mi dea o compensație, deoarece nu voi putea lucra până când dintele nu va fi reparat.
Am impresia că vor sfârși prin a-mi trimite un pachet plin de chipsuri”, a glumit el.
Un purtător de cuvânt al companiei a revenit cu o replică.
„Ne pare rău să auzim despre experiența lui Paul. Siguranța consumatorilor noștri este întotdeauna preocuparea noastră numărul unu și luăm orice problemă ca aceasta foarte în serios. L-am rugat pe Paul să ne trimită produsul, astfel încât să putem efectua o investigație completă”.