Un băiat săpa în grădină atunci când a descoperit o fosilă veche de 500 de milioane de ani. Cum arată aceasta

Un băiat în vârstă de șase ani se juca în grădină atunci când a dat peste ceva complet neașteptat, ce a uluit inclusiv oamenii de știință. Pozele cu descoperirea au ajuns pe internet și au devenit virale.

Siddak Singh Jhamat aratand fosila gasita Galerie
Un băiat a găsit un obiect valoros în grădina casei sale | sursa foto: Profimedia

Ca orice copil în vârstă de șase ani, Sid Jhamat adoră să se joace. Într-o zi, acesta a decis să își imagineze că este un explorator în adevăratul sens al cuvântului.

Totuși, o simplă joacă s-a transformat într-o situație ieșită din comun, căci cel mic a făcut o descoperire ce i-a uimit chiar și pe oamenii de știință: o fosilă de peste 500 de milioane de ani.

Un băiat a găsit în timp ce se juca o fosilă veche de 500 de milioane de ani

Siddak Singh Jhamat a primit de Crăciun un joc ce includea un set de descoperit fosile. Nerăbdător să își testeze noua jucărie, copilul (alintat de părinți „Sid”) a ieșit în grădina casei sale și a început să exploreze atent.

Copilul din Walsall (Marea Britanie) săpa în pământ ca să vadă ce găsește atunci când, la un moment dat, a dat peste o piatră cu formă bizară de corn.

„Doar săpam în pământ după râme și alte lucruri precum bucăți de vase atunci când am găsit o piatră ce semăna cu un corn. M-am gândit că ar putea să fie un colt sau o gheară, dar era o bucată de coral care poartă denumirea de coral corn. Am fost foarte entuziasmat atunci când am aflat ce era, de fapt”, a dezvăluit băiatul, potrivit celor de la theguardian.com.

Siddak Singh Jhamat aratand ce fosila a gasit

Siddak Singh Jhamat a găsit o fosilă în grădina casei sale

Tatăl băiatului, Vish Singh, a spus că a fost extrem de surprins atunci când a văzut obiectul cu formă ciudată găsit în pământ.

Acesta a intrat pe internet și s-a documentat extrem de bine și astfel a ajuns la concluzia că straniul obiect descoperit de fiul său este un coral Rugosa, cu o vechime de câteva sute de milioane de ani.

Citește și: Un bărbat săpa în grădină atunci când a dat peste o cameră secretă în pământ. Ce a găsit

„Această specie a existat în urmă cu 500 de milioane de ani, în Paleozoic. Anglia făcea atunci parte din Pangea, un imens continent. Marea Britanie de azi se afla atunci sub ape”, a mărturisit acesta, încântat de descoperirea făcută.

Imaginile cu fosila au ajuns pe internet și au făcut senzație, uimind chiar și oamenii de știință și pasionații de fosile, cu care a discutat pe Facebook pentru a înțelege ce este obiectul găsit în grădină. Familia a decis să ia apoi legătura cu reprezentanții Muzeului de Geologie de la Universitatea din Birmingham.

O tânără a renunțat la un aliment preferat de la micul dejun și a slăbit 80 de kilograme. Cum arată azi Casey Canaday... Thomas Waller, un băiețel confundat des cu fetele datorită părului lui, s-a tuns după doi ani. Motivul i-a impresionat p...