In paralel, ieri, Consiliul National al Audiovizualului (CAN) a analizat din nou, la cererea DNA, cele trei spoturi publicitare promovate anul trecut la televiziuni de Ministerul Turismului si Sportului, cu ocazia manifestarilor ocazionate de Ziua Tineretului, analiza CNA indreptandu-se in special asupra clipului tv in care aparea fostul ministru Monica Iacob Ridzi.
DNA ceruse CNA sa spuna daca cele trei spoturi "se incadreaza din punct de vedere al continutului si mesajului in categoria comunicarii comerciale audiovizuale, noncomerciale ori intr-o alta categorie".
Concluzia analizei facute de CNA a fost clara: respectivele clipuri au fost difuzate in regim comercial. De altfel, inca de anul trecut, urmare a sedintei din 23 iunie, CNA a avertizat televiziunile care difuzau spotul in care aparea Monica Ridzi ca acesta este considerat "publicitate politica" in afara campaniei electorale, lucru interzis de legislatie.
Sursa: Jurnalul National
BATAIE DE JOC: Normele unui act normativ deja aprobat, in dezbatere publica... Victor Ponta: Legea ANI este o prostie...